judithfontein.reismee.nl

Twee weken Worcester

Hier weer even een berichtje vanuit zuid-afrika. Ik begin me hier al aardig thuis te voelen. We zijn nu ruim 2 weken in worcester. Nog één weekje en dan gaan we door naar muizenberg. Afgelopen twee weken hebben we heel veel gewerkt met kinderen uit de sloppenwijken. We hebben verschillende kinderprogramma's en kinderclubs gegeven. We zijn ook een keer naar een dovenschool geweest, dat was heel erg leuk om te doen en deze week gaan we daar nog een keer heen. Verder hebben we met jongeren gewerkt en zijn we al twee keer naar een centrum voor alcohol- en drugsverslaafden geweest. Iemand van de basis geeft daar elke week drumtherapie en wij mochten daarbij zijn. Aan het eind van zo'n sessie verteld hij altijd het evangelie en iemand uit onze groep heeft een getuigenis gegeven. 

Na de eerste week ben ik een aantal dagen echt heel erg moe geweest maar gelukkig voel ik me nu weer helemaal goed.

Vanochtend zijn we naar een Afrikaanse kerk geweest. Daar hebben we ons drama gedaan en heb ik een getuigenis gegeven. Vanmiddag hadden we teamtijd en zijn we naar een botanische tuin gegaan waar we één van de eerste dagen ook geweest zijn. Heel mooi en lekker relaxt voor de zondagmiddag. We hebben eerst wat tijd door gebracht met God en daarna heeft iemand uit het team haar getuigenis gedeeld. Vervolgens hadden we ook nog tijd om lekker te relaxen of een wandeling door de tuin te maken en we hebben een spel gedaan. 

Morgen hebben we een volle dag met 's ochtends baseworship en voorbereiding voor de rest van de dag. In de middag een kinderprogramma en 's avonds een bijbelstudie voor de wat oudere jongens uit de community. Dat wordt dus een drukke dag maar wel leuk want omdat we al vaker een programma voor deze kinderen hebben 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!