judithfontein.reismee.nl

De eerste dagen

Na een 28 uur durende reis zijn we maandagavond aangekomen op de basis in worcester waar we de komende 3 weken verblijven. De reis was heel vermoeiend maar wauw wat is zuid afrika een mooi land! De basis waar we verblijven is ook heel mooi en er is zelfs een zwembad. Op de dag dat we aankwamen was er de eerste regenbui sinds tijden en de temperatuur is nu echt super. Gister kregen we een dagje vrij om bij te komen dus hebben we kunnen genieten van de mooie natuur en.. het winkelcentrum. We zitten vlakbij een mall waar je heen kunt voor wat ontspanning en om lekker te winkelen. Vandaag zijn we begonnen met het voorbereiden van de ministries die we deze week zullen gaan doen. We gaan werken met jongensgroepen en een meisjesgroep, we gaan naar een afkickcentrum en naar een dorpje in de buurt waar we straat evangelisatie gaan doen. Vanmiddag zijn we naar een hele mooie botanische tuin geweest en daar hebben we een gebed en worshiptijd gehad. Heel gaaf! En tussendoor hebben we ook lekker van de zon kunnen genieten aan het zwembad. Ze hebben hier op de basis nog vakantie dus daardoor kunnen wij ook rustig opstarten. Heel fijn want het is best even aanpassen aan de nieuwe omgeving en temperatuur. Morgen beginnen we met onze eerste ministry. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. Willen jullie bidden voor ons team en de mensen die we gaan ontmoeten? Be blessed!