judithfontein.reismee.nl

Aftellen..

Over 2 dagen gaan we dan echt weg! Gisteren was de commissioning service en het afscheid van familie. Vanochtend hebben we een goede vrijdag dienst gehad met de basis en afscheid genomen van de mensen daar. En vanmiddag hebben we met zijn allen LID schoongemaakt. Dat was een hele klus maar het het ziet er allemaal weer netjes uit. Morgen koffers inpakken, kamers schoonmaken en met zijn allen eten. Zondag hebben we een paasbrunch en eind van de middag gaan we vertrekken. Dat wordt ook het laatste afscheidsmoment, het afscheid nemen van het andere team. Een heel vreemd idee dat we elkaar dan 2,5 maand niet zien. Maar ik kijk er erg naar uit om nu eindelijk naar Zuid Afrika gaan. Lekker het koude Nederland verlaten en op avontuur met God. Can't wait!

De blog waarop je ons team kunt volgen is:http://teamsouthafrica.waarbenjij.nu/Twee klasgenoten gaan deze blog bijhouden voor het hele team.

Ik zal proberen ook regelmatig hier een persoonlijk berichtje te plaatsen.

Een gezegende tijd allemaal en ik hoop jullie in juni allemaal weer te zien. Hopelijk is het hier in Nederland dan inmiddels ook zomer ;-)