judithfontein.reismee.nl

De outreach locaties zijn bekend!

Hier weer even een korte update van hoe het met mij gaat want: de outreach locaties zijn bekend! Het zijn Indonesië en Zuid-Afrika geworden!

Dit weekend hebben we de tijd om na te denken en te bidden voor welke bestemming we willen gaan. We mogen er niet met elkaar over praten zodat we elkaar niet zullen beïnvloeden en onze keuze niet af laten hangen van de personen die mee gaan.

Erg lastig natuurlijk als je net hebt gehoord wat de locaties zijn. Gelukkig ben ik dit weekend thuis en kan ik er hier gewoon over praten. Het is echt een lastige keuze omdat beide landen heel erg tof zijn. Ik heb al wel een voorkeur voor een land maar ben er nog niet helemaal zeker van of dit de plaats is waar God mij wil hebben.

Willen jullie voor mij bidden dat ik een goede keuze zal maken?

Maandag moeten we onze voorkeur doorgeven en eind volgende week zullen de outreach teams bekend gemaakt worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!